i am a person!

hey. i'm a (light-skinned, mixed race) Black person named chelsea. i use they/them pronouns. i ain't str8. i have depression. i'm real great. be my best friend!!!!!!
i am watching a harlem shake video (ugh, yeah. i have serious issues with it being called the harlem shake meme) done by pre-schoolers from my old job and holy shit look at that baby in a superman costume. i am dying. i want that darling child. THEY ALL SO CUTE. GIMME GIMME.

i am watching a harlem shake video (ugh, yeah. i have serious issues with it being called the harlem shake meme) done by pre-schoolers from my old job and holy shit look at that baby in a superman costume. i am dying. i want that darling child. THEY ALL SO CUTE. GIMME GIMME.

  1. popca posted this